niedziela, 6 listopada 2011

Przeprowadzka!

Przeprowadziłam bloga w nowe miejsce, zreorganizowałam, posprzątałam, dodałam nowe tagi i kategorie. No i wyszło mi z tego Muzeum kosmetyków i chemii gospodarczej :-) http://cosmeticandhouseholdmuseum.com/. Idąc za ciosem powołałam do życia fundację - szczegóły wkrótce, na razie zapraszam do zwiedzania muzeum. 


We are moving!
I moved the blog into the new place, as well as reorganized it, cleaned and added new tags and categories.  And as a result I created Museum of Cosmetics and Household Products :-) http://cosmeticandhouseholdmuseum.com/Keeping going I also set up and donate the foundation - details soon, at the moment just enjoy the Museum.  

4 komentarze:

  1. Ciekawy blog, zapraszam do siebie po wyróżnienie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy blog! Na razie nie pojmuję czym różni się http://starekosmetyki.blogspot.com/ od http://cosmeticandhouseholdmuseum.com/, bo treść jest podobna w obu miejscach. Może pokusić się o jakieś wyraźne rozróżnienie? Zapowiedzianą fundacją jestem żywotnie zainteresowany.
    Czy jest Pani znana książka: "Karty z historii polskiego przemysłu chemicznego. T.17 Historia polskiego przemysłu chemii gospodarczej" z 2001 roku? Jeśli nie, to chętnie Pani sprezentuję, ponieważ mam dwie :-)
    Pozdrawiam!
    p.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za słowa uznania :-). "Muzeum..." które powstało jako drugi blog ma być w założeniu miejscem w którym wszystkie moje eksponaty będą zebrane, opisane, będzie je sobie można obejrzeć w sensownej rozdzielczości itp. itd. "Stare kosmetyki" chciałam w pewnej chwili zamknąć i przenieść opowiastki do muzeum, ale żal mi się zrobiło i tak obydwa byty sobie żyją równolegle, czasami się dublując.
      "Karty z historii..." z przyjemnością przyjmę. Od dość dawna atakuję wydawcę chcąc zakupić całość serii, ale ponieważ starannie ignoruje on moje mailowe prośby o określenie dostępności pozycji, ceny i kosztów wysyłki chyba mi się to nie uda.
      pozdrawiam,

      KP

      Usuń
  3. Proszę sprawdzić pocztę :-)
    Pozdrawiam!
    p.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...