Reklamy kosmetyków i wyrobów chemii gospodarczej rzadko bywały sygnowane przez ich twórców. Do nielicznych wyjątków należą prace Tadeusza Gronowskiego (Radion, Schicht-Lever S.A.) i Artura Horowicza (Horowitza) (różne marki koncernu Schicht-Lever S.A.). Poniżej przykład reklamy sygnowanej przez przedstawiciela lwowskiej szkoły plakatu – Kazimierza Manna.
Signed advertisements
Ads of cosmetics and home care products have rarely been signed by their authors. Works of Tadeusz Gronowski (Radion, Schicht-Lever S.A.) and of Artur Horowicz (Horowitz) (different brands of Schicht-Lever S.A.) belong to few exceptions. Above: example of the advertising signed by the representative of the Lvov school of the poster - Kazimierz Mann.
[Dr. Stenzl's Benignina will make you beautiful. Cream. Soap. Powder. Mariacka Pharmacy in Lvov]

Rodzaj reklamy zawsze trzeba dopasować do prowadzonego biznesu jak i klientów. Tak żeby przekaz trafiał tam, gdzie tego oczekujemy. Co myślicie o gadżetach reklamowych? Chyba to taka forma promocji, która doceniana jest zawsze. Mogą to być notesy czy długopisy, bądź bardziej przydatne i ciekawe akcesoria, na przykład na wyjścia plenerowe https://bluecollection.gifts/pl/blog/all/Letni-camping-z-klasa-25-gadzetow-ktore-warto-zabrac-w-plener . Jaki gadżet najbardziej chcielibyście dostać?
OdpowiedzUsuń